Tulospohjainen kumppanuusmalli

Matkailualueet tekevät usein laajaa yhteistyötä usean kunnan ja laajan yrittäjäjoukon kesken. Kustannukset voivat nousta pienelle toimijalle kuitenkin liian suuriksi, varsinkin kun takeita lisääntyvistä asiakkaista ei ole. Näin juuri kiehtovimmat pienet matkailutoimijat saattavat tippua pois yhteistoiminnasta. Tulospohjaisessa kumppanuusmarkkinoinnissa yrittäjä maksaa vain toteutuneista kaupoista ja klikkauksista. Malli mahdollistaa myös esimerkiksi yrittäjien välisen markkinoinnin seurannan.

Tutustu Tulospohjaista kumppanuusmallia esittelevään videoonsekä yritysnäkökulmaan aiheesta

Tutustu myös selvitykseen:

Yrittäjien näkemys on erittäin tärkeä – käy vastaamassa 4 minuutin kyselyyn täältä.

Lisätiedot: Jukka Punamäki, jukka.punamaki@culminatum.fi, GSM +358 44713 1753

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s